شناسه محصول: inpods-12 دسته: , , برچسب:

هندزفری بلوتوثی مدل Inpods 12

ویژگی های محصول:

  • محدوده عملکرد:  10متر
  • عمر باتری:  5ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه:   3ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی:  2-3ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای: 120 ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه:   1ساعت
  • نسخه بلوتوث:  5
  • ظرفیت باتری : 90میل آمپر
  • نوع اتصال: بیسیم

ویدیو معرفی و آنباکس محصول

 

شرایط ارسال کالا

  • خرید بالای 4 میلیون تومان ارسال رایگان
  • خرید قبل از ساعت 2 تحویل همان روز کاری به پست 

امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.

ارسال فوری

فروشگاه تکنو جنوب

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

48 ساعت مهلت تست


قیمت محصول:

170.000 تومان

آبی
سفید

هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12

با یک طراحی کاملا مشابه ایرپادهای اپل ساخته شده است. این هندزفری از کیفیت بالایی برخوردار بوده و درعین حال با قیمتی بسیار مناسب عرضه میشود. رنگبندی متنوع و ظاهر جذاب این هندزفری باعث محبوبیت آن دربین کاربران شده است و یکی از محصولات جانبی پرطرفدار به شمار میرود. درادامه به معرفی ویژگیهای این هندزفری میپردازیم.

هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12 از یک پاورباکس و دو هندزفری کوچک تشکیل شده است. این هندزفریها میتوانند از طریق بلوتوث نسخه 5 به یکدیگر و همینطور به گوشی متصل شوند. پاور باکس محصول هم بعد ازهربار شارژ کامل، میتواند تا دوبار هندزفریها را شارژ نماید. برد این بلوتوث به 10 متر میرسد؛ یعنی تا فاصله 10 متری از گوشی، یک اتصال بلوتوثی پایدار را پشتیبانی میکند.

کیفیت صدا

درایورهای 10 میلیمتری به کار رفته در ایرپاد inpods 12 و شکافهایی که به صورت زیرکانه روی گوشیهای هندزفری به چشم میخورد، باعث شده کیفیت صدای خروجی از این هندزفری inpods 12 فوقالعاده باشد. به طوریکه شما در صورت استفاده از این هندزفری، صدای موسیقی یا صدای مکالمه کاملا شفاف و واضح را تجربه خواهید کرد.

محدوده فرکانس پخش صدای این هدفون مابین 20 الی 20 هزار کیلوهرتز است و میتواند تمام جزییات موسیقیهای مختلف به گوش انسان برسد.
هندزفری اینپادز 12 از تکنولوژی نویز کنسلینگ بهره میبرد که باعث میشود سروصداهای اطراف به گوش شما نرسد. البته ممکن است این فناوری در محیطهایی که میزان سروصدا در آنها بسیار بالاست چندان هم پاسخگو نباشد.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12 به گوشی

برای اتصال این هندزفری به گوشی یا تبلت خود، ابتدا باید هندزفری را روشن کرده و حدود 10 ثانیه صبر کنید تا گوشیها به هم وصل شوند. سپس باید بلوتوث گوشی یا تبلت خود را روشن کرده و به دنبال نام بلوتوث inpods 12 بگردید. با پیدا کردن این نام و ضربه روی آن، اتصال به هندزفری آغاز خواهد شد.

هندزفری اینپادز 12 علیرغم کیفیت بسیار بالایی که دارد، باقیمتی کاملا مناسب مقرون به صرفه عرضه میشود. بنابراین میتواند بهترین انتخاب برای علاقه مندان به موسیقی باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بلوتوثی مدل Inpods 12”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *