اپل واچ اولترا 2

اپل واچ اولترا 2 با صفحه‌نمایش بی‌نظیر 3000نیتی وچیپست جدید معرفی شد

آنچه در این مقاله می‌خوانیم:

اپل واچ اولترا 2 در رویداد معرفی آیفون ۱۵ در کنار نسل نهم اپل واچ از نسل دوم اپل واچ اولترا نیز رونمایی کرد. اپل واچ اولترا ۲ که بهترین و قدرتمندترین ساعت هوشمند اپل محسوب می‌شود، از همان طراحی و جنس بدنه مشابه نسل قبل خود بهره می‌برد اما در بخش سخت‌افزار بهبودهایی را تجربه می‌کند.

طراحی ساعت

همانطور که گفتیم طراحی اپل واچ ۲ اولترا هیچ تفاوتی با نسل پیشین خود ندارد. اپل اذعان دارد که این ساعت هوشمند برخلاف نسل اول که از آلومینیوم غیربازیافتی ساخته‌شده بود، به‌جهت کاهش ضایعات زیست محیطی و تولید کربن از آلومینیوم ۹۵ درصد بازیافت‌شده ساخته شده است.

 اگرچه ظاهر اپل واچ اولترا ۲ شباهت بسیاری نسبت به نسل قبلی آن دارد؛ اما شاهد تغییرات داخلی محسوسی بوده است که موجب ارائه قابلیت‌های تازه و کاربردی شده است.

اپل واچ اولترا 2

اپل واچ اولترا 2


برای تهیه ساعت هوشمند با قیمت مناسب میتوانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید.


صفحه نمایش اپل واچ اولترا 2

نمایشگر ساعت هوشمند جدید اپل، بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش را در میان اپل واچ‌ها به خود اختصاص داده است و می‌تواند حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت را در اختیار دارندگان قرار دهد؛ رقمی که کاملاً استثنایی به‌نظر می‌رسد و می‌تواند نمایش راحت و آسان محتوا در محیط‌های پرنور را تضمین کند.

روشنایی آن ۵۰ درصد نسبت‌به نسل پیشین افزایش داشته و درخشان‌ترین نمایشگر در بین اپل واچ‌ها محسوب می‌شود. درخشندگی این نمایشگر به‌قدری بالاست که اپل کارکرد چراغ‌قوه را برای آن نیز درنظر گرفته است.

باتری و ماندگاری شارژ اپل واچ اولترا 2

طبق اطلاعیه اپل، کاربران می‌توانند حداکثر ۷۲ ساعت شارژدهی در حالت ذخیره انرژی را با اپل واچ اولترای جدید، تجربه کنند. برای مقایسه، باید اشاره کنیم که میزان گفته شده در نسل پیشین، ۶۰ ساعت بوده است.

مشخصات اپل واچ اولترا2

قابلیت ها و امکانات اضافه شده

اپل واچ اولترا ۲همچون اپل واچ سری ۹ از ژست حرکتی دو انگشتی جدید که با ضربه‌زدن نوک انگشت اشاره و شصت عمل می‌کند، برای اجرای سریع‌تر برخی از دستورات مانند پاسخ‌دادن یا خاتمه‌دادن به‌تماس‌ها، پخش موسیقی و به‌تعویق‌انداختن آلارم‌ها پشتیبانی می‌کند.

Applewatch Ultra 2

Applewatch ultra 2

به‌لطف وجود تراشه Ultra Widebandقابلیت جدیدی موسوم به Precision Finding برای کاربران اپل واچ اولترا و سری آیفون ۱۵ درنظر گرفته شده است تا کمک اپل واچ بتوان موقعیت دقیق گوشی را مشاهده و بتوان از طریق فاصله‌یابی و جهت‌یابی، گوشی مفقودشده را پیدا کرد.

 

قیمت اپل واچ اولترا 2

قیمت اپل واچ اولترا 2

 

اپل واچ اولترا ۲ به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل watchOS 10 را اجرا می‌کند که به قابلیت‌های جدیدی چون ویجت هوشمند (Smart Stack) و واچ‌فیس‌های جدید مجهز شده است. بازطراحی ابزارهایی چون قطب‌نما و نقشه و قابلیت جدیدی که به‌کمک حسگر نور که به‌کاربر اعلام می‌کند چه‌مدت در معرض نور آفتاب قرار گرفته است، از دیگر ویژگی‌های watchOS 10 برای اپل واچ اولترا ۲ هستند.

 

قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ اولترا 2

قیمت اپل واچ اولترا ۲ همانند قبل تنها در یک نسخه ۴۹ میلیمتری و با بند‌های Trail Loop و Alpine Loop و Ocean Band با رنگ‌بندی آبی، نیلی، زیتونی، نارنجی، نارنجی بژ، سبزنقره‌ای و آبی تیره عرضه می‌شود. قیمت این ساعت هوشمند نیز از 799 دلار آغاز و فروش آن از ۳۱ شهریوز آغاز خواهد شد.

مدل واچ اولترا ۲ واچ اولترا ۱
وزن اعلام نشده ۶۱.۳ گرم
اندازه نمایشگر ۱.۹ اینچ ۱.۹ اینچ
تراشه اپل S9 اپل S8
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت ۳۲ گیگابایت
سیستم‌عامل watchOS 10 watchOS 9
ظرفیت باتری اعلام نشده ۵۴۲ میلی‌آمپر ساعت
روشنایی صفحه ۳۰۰۰ نیت ۲۰۰۰ نیت
بدنه و فریم سرامیک و تیتانیوم سرامیک و تیتانیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب وبلاگ

محصولات شگفت انگیز

خانه
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
0 لیست علاقه مندی ها